Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående betingelser er ikke gældende for medarbejdere ansat i TORM A/S.

Garanti

Modtager du en pakke, der ikke er intakt, skal du hurtigst muligt anmelde fejlen til dit postkontor. Er en vare fejlbehæftet, returneres den til Dansk Sejlunion inden 14 dage, og vi sørger for eventuel ombytning af varen.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere produktet til Sejlershoppen, c/o Dansk Sejlunion, Idrættens hus, 2605 Brøndby. Dog under forudsætning af, at varen ikke har været taget i brug og tilbageleveres ubeskadiget i evt. original/ubeskadiget emballage. Når du returnerer varer, skal du altid huske at vedlægge kopi af din bekræftelse af bestillingen sammen med din begrundelse for returneringen.

Du vil herefter modtage en check fra Dansk Sejlunion på det fulde beløb. Hvis du opgiver bankoplysninger i form af registreringsnummer og kontonummer, vil beløbet blive overført direkte til din konto.

Undtagelse fra fortrydelsesret

Køb af logo-påtrykte Zhik-produkter i Sejlershoppen er specialfremstillede til den enkelte sejlklub eller klasseorganisation og er derfor ikke omfattet af fortrydelsesret (jf. Forbrugeraftaleloven). 

Salgsbetingelser Zhik-tøj

Alene klasseorganisationer og klubber (klubben skal være medlem af Dansk Sejlunion), har mulighed for at købe tøj fra Zhiks kollektion i Sejlershoppen. Klubben eller klasseorganisationen skal som minimum købe varer for kr. 5.000 pr. bestilling (ekskl. fragt). Alle tøjdele skal bestilles med klubbens eller klasseorganisationens logo påtrykt.    

Dansk Sejlunion forbeholder sig ret til at afvise bestillinger af Zhik-tøj, jf. ovennævnte salgsbetingelser.

Levering

Ved betaling med SSL/kreditkortbetaling vil bestillinger, der modtages inden kl. 15.00 på hverdage, blive ekspederet inden 4 hverdage. For enkelte varer kan der være længere leveringstid, men dette vil i givet fald fremgå under varens beskrivelse. Ved en leveringstid på mere end tre uger vil handlen blive annulleret.

Ved betaling med kreditkort vil beløbet ikke blive hævet, før varen er afsendt til kunden.

Levering af Zhik-tøj

Bestillinger af logo-påtrykt klubtøj fra Zhik har forventet leveringstid på 3-4 uger pr. bestilling.

Porto og forsendelsesomkostninger

Alle priser er eksl. porto og forsendelsesomkostninger.

Såfremt en vare returneres er Dansk Sejlunion ikke forpligtiget til at godtgøre forsendelseomkostningerne.

Oplysning om klagemulighed

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via forbrug.dk.

EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse ds@sejlsport.dk.